הרב פרץ: "נתתי לאלי ישי הצעה מרחיקת לכת תמורת תמיכה חזקה"

אסתי פלד 5 Comment on הרב פרץ: "נתתי לאלי ישי הצעה מרחיקת לכת תמורת תמיכה חזקה"

יו"ר 'מפלגת איחוד מפלגות הימין' הרב רפי פרץ, התראיין ל'מהדורה המרכזית' על מערכת הבחירות הקרובה | פסילת עוצמה יהודית: "הם כבר עברו בג"ץ והם יתמתנו" | אלי ישי: "קיבל הצעה מרחיקת לכת. היה לי חשוב לכבד אותו" | בנט ושקד: "לא מעוניין לדבר נגדם, אבל תהיו הוגנים אל תפנו לציונות הדתית" | האזינו

הרב רפי פרץ יו"ר הבית היהודי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת 'איחוד מפלגות הימין' הרב רפי פרץ התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' על מערכת הבחירות והעתירה לפסילת 'עוצמה יהודית', ההצעה לאלי ישי ותקיפת הרב גבריאל דוידוביץ, "אני מכיר את הרב ומביע זעזוע עמוק מהאירוע האנטישמי. אני קורא לכולם עלו לארץ ישראל".

קואליציה עם לפיד: "לא נשב עם לפיד בממשלה. לפיד הוא שמאל, אנחנו ימין. זה לא הולך ביחד".

עוצמה יהודית: "האיחוד עם עוצמה יהודית הוא טכני בלבד. הם יתמתנו ועוד יותר התמתנו. בג"ץ כבר לא פסל אותם.  אני קורא לכל הציונות הדתית להתלכד, מדובר בבחירות גורליות מאוד. אחרי הבחירות עוצמה יהודית תלך לדרכה".

אלי ישי: "רציתי את אלי ישי אצלינו, הצעתי לו הצעה מכובדת מאוד, אבל התנתי זאת בקבלת תמיכה חזקה לבית היהודי. תמיכה כזו כפי שמקובלת בציבור החרדי הייתה נותנת לו כרטיס כניסה לממשלה".

נפתלי בנט: "לא מעוניין לדבר סרה על בנט ושקד, רק מבקש שתהיה הוגנות. אתם אמרתם שלא תפנו לציונות הדתית, אז אל תפנו לתלמידים שלי במכינה הצבאית תפנו לציבור החילוני".

השטח מתעורר: "הייתי השבת בפתח תקווה והייתי ב-23 בתי כנסת נפגשתי עם אלפי מצביעים וראיתי שיש שאלות אבל הם כולם חוזרים הבית".

עשרה מנדטים: "אני מקווה שנקבל 10 מנדטים ונהיה לימינו של ראש הממשלה. בתוכנית טראמפ צריך שתהיה מפלגה שתעזור לראש הממשלה. יאיר לפיגד הוא שמאל ומקומנו בימין".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    פכככככ הורס. באמת מרחיק, מקום 9 זה לגמרי מרחיק.

    1. אתם טענתם שאלי ישי מכניסנ4 מנדטים אז אפילו מקום 12 ריאלי……

  2. 4

    לוזרים חסרי נסיון וכהנסטים עם נסיון להזיק.